onsdag 13 april 2011

En award - till mig!



Min härliga svägerska Lena som uppmuntrat mig till att "bli med blogg" har skickat mig denna fina utmärkelse! Lena, som är en "fullblodad" bloggerska har numera två sidor där hon visar allt fint och gott som hon gör. Ta gärna en titt hos henne om ni inte redan har gjort det. Hon har en läcker matblogg där hon delar med sig av goda recept och en scrappsida där hon visar sina fantastiskt fina kort!

Vem ska jag nu "aworda" då. Jag har ju knappt ens kommit igång med min sida än och inte hunnit skapa mig något kontaktnät i bloggvärlden. När man tittar runt hos er andra så känns det som att ni har varit igång med era sidor i minst 100 år. De är så välfyllda med mycket fint och kul att läsa om. Kommer jag någonsin att bli lika "duktig" och få en blogg som är kul för andra att besöka. Förhoppningsvis blir det så, det gäller bara att ha lite tålamod!!

Jag väljer följande tre "vänner" nu, nästa gång kanske det blir fler. Jag tycker ni har mycket att ge oss andra som tittar in hos er:

villakarlslund
blommorifonstret
smultronpaettstra

Det blev inte så mycket utepyssel idag, det har blåst kallt och varit mulet hela dagen. Istället blev det att läsa lite inför en tenta jag ska göra på måndag. Ha en bra kväll!


4 kommentarer:

  1. Kul att du tog dig an denna award!! Den är du värd!!

    Klart du kommer bli en duktig bloggare..det ser vi redan bevis på..


    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för den fina awarden och för din kommentar hos mej! Det är lite hektiskt i livet just nu så jag är dålig på att kommentera för tillfället. Jag tittar gärna in hos dej igen, du har en jättefin blogg och jag hoppas att du hittar en kul hobby och många goda vänner genom bloggandet! Vi hörs snart igen//kram maria

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du gillar min sida!
    Jag är väl en nybörjare jag med. Började blogga i nov när jag blev sjukskriven, men hoppas på en nystart inom kort. Trevlig blogg du har och jag lägger till den på min lista och blir även följare!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Grattis till din Award skulle jag ju skriva!
    Jag fick en idag jag med, kul:)

    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några rader....