onsdag 7 december 2011

London i advent!


London fick besök av oss under veckan som gått. Vi har haft härliga dagar i denna brusande storstad. Fick lite smått panik på gator och i affärer, var kommer allt folk ifrån? Det kändes som om man inte fick plats någonstans.



Vi hann med mycket under våra dagar här. Alla fick sitt lystmäte. Stora dottern fick shoppa loss ordentligt, mannen fick se sitt älskade Liverpool spela match mot Fulham (ingen vinst men kul ändå, ölen var god och det är inte varje dag man står i klacken!). Jag fick mitt afternoon tea i orangeriet på Kensington palace. Mums så gott!


Blogger krånglar för mig så ser inlägget konstigt ut är det inget jag kan göra något åt. Det har varit så mycket strul med min dator (eller beror det kanske på mig själv??) senaste tiden så jag funderar starkt på att ta en paus i bloggandet. Det tar för mycket på mina krafter och för mycket av min tid att försöka få allt rätt när det bara strular hela tiden.

Vi får se hur det blir....

.....just nu känns det som om jag är på väg att ge upp!




11 kommentarer:

  1. Tråkigt när det strular med datorn. Hoppas att det blir bättre!
    Vad roligt med London! Det är en härlig stad som jag gärna återkommer till då och då:)
    Vad underbart vackert du har på kvällarna i växthuset och vad gulligt med små snöflingor på bloggen;)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Trist när det strular. Hoppas det ger med sig. Man får ta en paus när man vill:) Det gäller bara att tillåta sig själv, sen kan det vara så att man blir sugen att komma tillbaka rätt som det är:)

    I sommar hoppas jag att jag kan komma och hälsa på dig, om jag får! Älskar att vistas i dina trakter!

    Ha nu en riktigt skön adventstid och njut och gör det du tycker om, sen blir jag så glad om jag ser nåt från dig så klart!

    Trevlig helg och kanske God JUl?!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Ser otroligt mysigt ut i London. Var för massor av år sedan i N.Y innan jul och det var en häftig upplevelse
    Förstår känslan av att bloggandet tar tid, jag måste till viss del av dagen arbeta framför dator och ibland när man kommer hem känns det bara som att mer dator driver mej till vansinne ;)

    Ha det gott!
    Kramen Camilla (Betongglädje& Landet mellan vikarna)

    SvaraRadera
  4. Härlig Londontripp ni gjort... förstår att ni inte var ensamma! Viktigt på en sån resa är ju att alla fått gjort något som är viktigt för dem. Jag skulle nog också ha valt afternoonteet!

    Ge inte upp, blogger krånglar ibland för mej med men det brukar lösa sej till slut. Ta nu nya tag!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Härligt att komma till London i adventstid och afternoon tea i orangeriet låter fint!
    Vi är många som har problem med blogger och det är jobbigt, ibland blir jag så trött så jag stänger av alltihop. Och ibland går det bra. Jag hoppas du inte ger upp för jag tycker om din blogg.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Visst krånglar det! Så otroligt tråkigt när man inte klarar av att fixa det! London är fint! Hade nog också valt teet!/Lila-Christina

    SvaraRadera
  7. Hej Camilla!
    Så häftigt att få åka till London, kan tänka mig hur mycket människor det är där. Ni verkar ha haft det mysigt:) Man blir så arg när datorerna krånglar. Hoppas att det löser sig för dig, för det är alltid lika roligt att läsa din fina blogg:) Jag har ju precis börjat med min, får se hur de går.
    Fina bilder du tog i London.

    Må så gott, och var rädda om er.
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  8. Vad härligt med ett Londonbesök, jag älskar London. Jag kom på att jag faktiskt också har varit där i adventstider en gång, men det är 24 år sedan, så det kunde vara hög tid för ett adventsbesök igen. Fast är det så där mycket folk överallt kanske en annan tidpunkt är att föredra i alla fall!

    SvaraRadera
  9. Hej hjärtat...Never ever give up vet du. Allt löser sig förr eller senare. Ser alldeles underbart ut i London med alla ljus och allt. Ha de så gott nu..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  10. Så fint att det äntligen kommer lite snö - men än så länga bara i bloggvärlden. Det finns väl hopp om att det kommer lite till jul tror jag.

    Så mysigt växthuset är nu även vintertid.

    Jag har tipsat om din blogg till Barometern Bonus som presenterar en blogg varje vecka. Om jag mot förmodan (?) inte fick göra det så får du väl tacka nej om de hör av sig. ;-O

    Trevlig tredje advent!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Å, vad avundsjuk jag blir - på London då alltså, inte på strulet! Hoppas det ordnar sej! //kram maria

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några rader....