fredag 27 januari 2012

Utmaningen!



Jag har fått en utmaning av Tina med bloggen Villa Karslund.

Jag antar utmaningen och här ser ni mina svar:

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Då var jag gravid med vårt tredje barn. En härlig tid!

Vad gjorde du för ett år sedan?

För ett år sedan hade jag precis börjat på mitt nya jobb som teamsekreterare på en ätstörningsenhet här där jag bor. Jag jobbar kvar och trivs väldigt bra!

Fem snacks som jag gillar:

Popcorn, jordnötter, ostbågar, salta pinnar och naturgodis.

Fem sånger jag kan utantill:

ImseVimseSpindel, The Rose (med Bette Midler), psalmen Härlig är jorden, I´m sailing (med Rod Stewart) och Helan går!

Som ni ser har jag en väldigt bred musiksmak!!!

Fem saker jag skulle göra om jag blev mångmiljonär:

Då skulle jag resa till platser jag drömt om att besöka, köpa mig en läcker sportbil, sätta in en bra slant på mina barns sparkonton, hyra in en kock som lagar middagsmaten måndag till torsdag och sedan skulle jag förstås skänka bort pengar till de som egentligen behöver dom mycket bättre än jag själv!

Fem dåliga vanor jag har:

Jag städar för mycket och jag kan inte gå förbi en rabatt utan att dra bort ogräs, jag kör bil när jag sitter i passargerarsätet, tjatar ganska mycket på mina barn och så är jag inte så konsekvent som jag skulle vilja vara!

Fem saker jag gillar att göra:

Jag älskar att läsa, sola, shoppa, vara i mitt växthus och att bada bubbelbad!

Fem saker jag aldrig skulle klä mig i eller köpa:

Ni kommer aldrig att få se mig i en One Piece, ett nitbälte, en rånarluva, i ett par näbbstövlar eller något gult!

Mina fem favoritsaker är:

Kaffemaskinen, sekatören, sängen, dammsugaren och värmeljus i massor!

Till sist, vilka fem bloggar skickar jag vidare denna utmaning till, jo:









Jag hoppas ni antar utmaningen!

Kram till er!


5 kommentarer:

  1. Så roligt att läsa om dig! Du är fin!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag ska fundera lite, men jag klart jag antar..

    Ha en skön helg. Kram

    SvaraRadera
  3. Jisses....svårt. Ska fundera !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Glömde....din header är ursnygg. Tjusigt med de tonade bilderna. Kram igen Eva

    SvaraRadera
  5. Hej Camilla!
    Så ursnygg, urläcker header du gjort. Tjusigt med de tonade bilderna. Du kan du:)
    Självklart ska jag försöka anta utmaningen, har redan skrivit ner en hel del:) Ska bara försöka göra det rätt oxå:)

    Idag har vi gråmulet och -6 grader. Jag vill ha sol:)

    Ha en fin helg.

    Kramizar Marie

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några rader....