söndag 8 april 2012

Majas blogg!


Inspirerad av sin mamma (?) har även dottern börjat blogga. Inte om betong, trädgård och växthus dock utan om sådant som intresserar en 19-årig tjej, typ kläder, smink, fester, kompisar och sånt. Kika in här så får du se............... Majannie.Devote.se

Efter dagar av påskfirande med släkt och glada vänner går vi nu in en lugnare fas. Morgonen och förmiddagen har tillbringats i TV-soffan, med sen frukost och tända ljus. Vet inte riktigt vad resten av dagen har att erbjuda men det lutar åt en joggingtur och en stund i solen, dock inte den naturella utan den lite mer konstlagda varianten. Jaaa, jag vet att att det är jättefarligt med solariesol men ska man undvika allt som är farligt så blir det inte så mycket kvar att göra annat än att sitta på en stol och stirra rakt ut i tomma intet, och det har jag verkligen inte lust med!

Betonggjutningen går som på räls och vem vet, kanske det blir en omgång till i eftermiddag!

Kram




3 kommentarer:

  1. Solar man med måtta så tror inte jag heller att det är så farligt med solarie.
    Även här är dagen ett oskrivet blad, skolar ut lite blommor kanske men först ska jag väcka sambon (som tar en tupplur) för att kolla om kaffe kan vara intressant :-)
    Ha en fin fortsättning på påsken!

    SvaraRadera
  2. Jag brukar också ta ett par omgångar konstlad sol nu till våren ,man piggnar till och känner sig lite fräschare
    Spännande att få se resultatet av din gjutning
    ha en skön fortsättning på påsken

    SvaraRadera
  3. Hej Camilla!
    Jag tor inte heller det är så farligt att sola konstlad sol, bara man gör det med måtta.

    Tycker det känns skönt nu när påsken är över, blir lite lugnare. men nu vill jag ha skönt väder så jag kan börja fixa i trädgården. Snön smälte bort här idag:) men nu regnar det istället:(

    Hoppas du visar dina betongalster, är jätte nyfiken:)

    Må så gott, och var rädda om varann

    Kramizar Marie

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några rader....