söndag 26 juni 2011

Jag, en vinnare!

Idag känner jag mig som en riktig vinnare!

Efter en vecka med sol, bad, god mat och härlig samvaro med nästan hela min underbara familj kan man inte göra annat. Jag är riktigt lyckat lottad!!

En semesterresa till fjärran land har varit verklig avkoppling och vi har haft det så bra att man nästan skäms. Bloggandet har gått på sparlåga av förklarliga skäl och så fort jag hinner ska jag uppdatera mig och kika runt hos er andra. Jag har längtat efter att få göra det!

Vinnare i Eva-Maris tävling blev jag också!



Tack snälla du, jag blev verkligen jätteglad för din fina vinst!

  
Kika gärna in hos Vårt lilla röda hus och läs om Eva-Mari och hennes mysiga tillvaro!!

Nu väntar en premiärtur för mig, mannen och jag ska ta en tur till Öland på motorcykeln. Det har inte blivit så mycket åkt på den hittills i år så det känns som det är dags nu.

Vi ses snart hoppas jag!

7 kommentarer:

  1. Vad skönt det låter med sol och bad!
    Här har det varit varierat väder, mycket regn som gör oss försenade med bygget:(
    Vilken tur du har, fin vinst!

    Ha en skön söndag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej!! Och välkomna hem!! Hoppas ni har haft det skönt!!
    Grattis till vinsten och KÖR försiktigt!! ;-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten! Ha en härlig Ölandstur!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Vilken skön start på sommarlovet.

    Ölandstur låter också häftigt!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem och grattis till vinsten. Ja, ibland känner man sig som vinnare en vanlig dag. Och kanske är det så att man måste resa bort ett tag för att känna ...."hemma är bäst " Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Vad skönt för er...mysigt att komma iväg...
    Grattis till vinsten...
    ha det bra
    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Vad härligt ni verkar haft det:)
    Grattis till fina vinsten.

    Ha en fin och solig start på veckan:)

    KRAM Tina

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att skriva några rader....